23 December 2010

Liona i Biađio: "Neočekivani" spoj

Naslovna strana italijanskog časopisa "Io Donna" od 22. marta ove godine bila je u znaku Lione Luis i italijanske pop zvezde Biađija Antonačija. Časopis i članak su objavljeni neposredno pošto su snimili duet, a potom i spot, za pesmu "Inaspettata" (neočekivana), koja se nalazi na istoimenom albumu Italijana. Dajemo Vam kratak osvrt na ovaj tekst i delove intervjua.

"Šta god iznedri život je neočekivano. Ono što planiramo propadne. Kada nemamo neki poseban cilj pratimo naš instikt i uvek pogodimo. Kao magija. Praćenje instikta nas vodi ka suncu."

Pored toga što je neko ko ima maštu, Biađio je takođe i "teoretičar slučajnosti". Pratio je svoj instikt radeći na albumu "Inaspettata", koji se zove kao i pesma koja je napravljena kada je album već bio izmiksovan. Pratio je instikt birajući duet sa Lionom Luis, engleskom pevačicom koja je pobedila u X faktoru 2006. godine i koja je na vrhu lista sa drugim albumom "Echo". 

"Da bih snimio spot sa njom čak sam i odleteo u London. A morate uzeti u obzir da ja ne letim čak ni da gledam moj omiljeni klub Inter..."
Šta je toliko posebno kod Lione?
"Ona je znatiželjna, kao i ja (prihvatila je da uradi duet sa mnom posle četiri dana, dok bih sa nekim italijaskim izvođačem čekao i četiri meseca); talentovana je, a nadam se da sam i ja. Njena priča je, ipak, drugačija: ona je bila nepoznata kada je ušla u X faktor i postala je zvezda kada se šou završio. Danas ima 25 godina, a ja sam toliko imao kada sam počeo da pevam, bilo mi je potrebno 5 ili 6 godina pre nego što sam potpisivao autograme i postao sam veoma uspešan tek kada sam imao 37 godina. Kažem ovo bez ikakve zavisti: izvođači koji izađu iz rijaliti šouova imaju histeričnu slavu, izađu iz njih sa previše očekivanja."

Njena pesma "Bleeding Love" je prema engleskim aketama proglašena za najslušaniju ljubavnu pesmu. Ispred "Can't Help Falling In Love With You" od Elvisa Prislija i "My Heart Will Go On" od Selin Dion. "Nisam oklevala da prihvatim Biađijev predlog: njegov album je divan i oboje želimo da povežemo muziku sa emocijama", kaže Liona, čija je majka polu Italijanka i polu Irkinjai čiji je otac iz Gvajane. "Ja, baš kao i Biađio, mislim da je važno da pevam o ljubavi, jer ljubav, bilo prema momku, porodici, životinjama ili okolini, prenosi poruku i stvar je koja održava ovaj univerzum. Ljubav nije uvek sreća (ja sam često inspirisana tamnom stranom): može da se pretvori u bol i raskol, ali tako snažno osećanje da može da pretvori nešto što je negativno u pozitivno i pomogne u lečenju tuge. Možete imati sve, ali bez ljubavi, nemate ništa."

Veliko hvala "Vale" sa zvaničnog foruma Lione Luis za prevod.

No comments:

Post a Comment