15 July 2011

Premijera singla "Collide" danas!

Posle više od godinu dana snimanja, novi materijal Lione najzad će ući u etar. U emisiji Skota Majlsa na BBCevom Radio 1 oko 17:30 najavljena je svetska premijera singla "Collide", koji će biti uvertira za treći studijski album. Zvaničan datum izlaska singla je 4. septembar, a ovih dana je u toku i snimanje spota u Los Anđelesu.

Svi koji su do sada imali priliku da čuju pesmu, a uglavnom se radi o novinarima imaju samo reči hvale za pesmu. Radi se o pesmi srednjeg tempa, a holandski DJ Afrojack je uradio i remiks koji će se verovatno naći na B strani singla.

Digital spy opisuje pesmu kao "dens pop himnu izgrađenu oko stakato klavirskog rifa". Pesmu je napisala Autumn Rowe, a producirao ju je Sandy Vee.

"Uzbuđena sam što će ljudi imati priliku da vide drugu stranu moje muzike. Ja sam fan mnogih različitih žanrova i stilova. Po meni, ova pesma ima sve potrebne sastojke za pravu letnju himnu", rekla je Liona.

U međuvremenu, stigao je i spisak saradnika na albumu, koji uključuje imena kao što su Claude Kelly, Ryan Tedder, Chuck Harmony, Ammo, Jonas Quant, Emeli Sande, Steve Robson, Naughty Boy, Al Shuz and Fraser T Smith. Album se očekuje u novembru.

No comments:

Post a Comment