30 October 2011

Želim vanvremenski album

Liona je sinoć nastupila na ceremoniji zatvaranja filmskog festivala u Dohi, a prilikom posete Kataru dala je i intervju za jedan od najvećih medija arapskog sveta "Gulf News". 

U intervjuu se osvrće na sve češće natpise u medijima da je imala plastične operacije i kaže "Sve sam uradila. Imala sam bebu. Znam mnogo ljudi koji su imali estetske operacije i nemam ništa protiv toga. Šta god ljudi žele da rade sa sobom je na njima. Ali misim da je čudno kada ljudi upiru prstom u tebe i kažu to o tebi. Prvo, to ih se ne tiče i kakve veze uopšte to ima?"

Liona nastupa u Dohi, na završnoj ceremoniji "Tribeca Film Festival"
Govorila je i o novom albumu "Glassheart", čiji je izlazak pomeren za kraj marta naredne godine. "Uvek se trudim da pravim muziku koja je vanvremenska. Muziku koju možete da slušate za 10 godina. Mnogo toga će biti uživo orijentisano, dosta instrumenata. Veoma sam uzbuđena zbog toga. Dosta toga je inspirisano mojim životom zapravo, stvarima koje su mi se dogodile u proteklih par godina, različita iskustva kroz koja sam prošla. Biće i nekih sjajnih obrada, takođe. Kada sam završila turneju, prošla sam kroz ludi period. Nisam imala predah. Kada su se stvari slegle, išla sam na dosta različitih putovanja i videla neka mesta, iskusila različite kulture. To se definitivno vidi na albumu." 

Što se tiče ljubavnog života, kaže: "U vezi sam. To je momak kog sam upoznala pre godinu i po. Imam dečka i ide nam veoma dobro. On je 'civil', nije poznata ličnost, iako je poznat u Nemačkoj, gde je pobedio u šou." 

Ceo intervju možete pročitati ovde.

No comments:

Post a Comment